mia21 Doğuma son 22. Az kalmış gibi gözüküyor ama günler geçmiyor. 24. Haftamda idari izne ayrıldım. 1 kere tatile gittik onun dışında hep evdeyim. Doktor aşı olmama müsade etmediği için covid nedeni ile ne kimseyle buluşabiliyorum nede dışarı çıkabiliyorum. Siz nasıl vaktinizi geçiriyorsunuz? Artık çok bunalıyorum sonra şükretmem gerektiğini düşünerek bunaldığım için kendime kızıyorum.
Tahamm47 mia21 benimde son14 gün inanamıyorum heyecan verici az kaldı ha bugün ha yarın diye bekliyorum. Ben her gün yürüyüş yapıyorum valla dışarı cikiyorum napiyim evde hareket çok önemli. Aşı konusunda da ben olmadım açıkçası doktorların onayına güvenmiyorum
Ezgi-221 mia21 benimde son 22 günüm kaldı ama bi yandan heycanlıyım bir yandan korkuyorum çok karmaşık duygular içindeyim
DenizBatus mia21 benimde son 20gunum kaldı.cok heyecanlıyım.annemde 1hafta sonra geliyor insAllah.ama gel gör ki görümcemde 2cocugunu alıp geliyor annemle aynı gün ve en az 1ay kalmayı düşünüyor o kadar sinirimi bozduki resmen heyecanımı mahvetti.bebeklerimiz sağlıkla dogsunda az kalmış sizdede bizdede🙏
DefneAlya mia21 benimde son 14 ayy günler hiç gecmicek gibi gelmişti hele temmuz ayindayken bütün sıcağı yiyoruz tabi ama evladım yemesinde o sıcakları ben katlanirim diyorum😀ben artık iyice hareket ediyorum ztn dönsün diye. Uğraştım dönmüş çok şükür bol yürüyüş yap ufak ufak ev temizliği fln yap ben öleyim bebişin kıyafetleri ni ayarlayip duzluyorjm yarında hastane çantamı hazirlicam ins bütün hamisler sağlıkla kucagimiza alırız🤱🤱🐣🐣
mia21 Tahamm47 aynenn hareket çok önemli. Yürüyüş yaparken zaten covid riski çok olmaz ama ben karnımı kaldıramıyorum nasıl bu hale geldim bilmiyorum 🙈🙈
ElvanFurkan Son günler hiç geçmiyor canim. Bende yarın 40haftalik olcam hâlâ gelmedi bebeğim. Beklemek ve belirsizlik cok stresli
mia21 ElvanFurkan ne güzel 40 haftalık olmuşsunuz 🥰🥰 evett çook stresli. Vakit nasıl gececek bilmiyorum
Tahamm47 mia21 hareketsizlik ten cnm inanki insan ne kadar aktif olursa daha iyi hafif hissediyor vücudun hafifliyor
Mucize_anne32 Son 20 zmaan durdu arti bide elimizde bu akilli telefonlar oldugu surece psikilojik olarak kotu durumdayız kendimi dinleyip duruyorum birde beni birakmayan son zmnlarda dis etlerimin ağrısı birgun iyiysem ertesi gun agriyor birde su zmnlarda en buyuk arkadasim wc gidip geliyorum surekli
mia21 Mucize_anne32 kesinlikle bu akıllı telefonlarda mahvediyor psikolojiyi. Sürekli hamilelik haftası ile ilgili araştırma, doğum yapanların videolarını izleme 🤣🤣 başka birşeye konsantre olmaya çalışıyorum oda yok olmuyor 🙈
Mucize_anne32 mia21 iyi bişey degil istee bu halimiz gule oynaya hamilelik geciremedim çok üzülüyorum oyuzden sizinde wc ye sık cikma sefaf akinti yada islaklik tarzi seyleriniz oluyor mu
mia21 Mucize_anne32 aynen çok akıntım oluyor gün içerisinde çok sayıda iç çamaşırı değiştirmek durumunda kalıyorum. WC e daha çok geceleri çıkıyorum hiç uyuyamıyorum nerdeyse
Mucize_anne32 mia21 bende oyle suda iciyorum bazen islaklik tarzi olunca acaba diyorum suyummu siziyor diye korkuyorum
mia21 Mucize_anne32 ben bununla ilgili gitmiştim doktora suyu normaldi. O yüzden korkmuyorum artık sende korkma. Ama doktora gittiğinde mutlaka söyle
Mucize_anne32 mia21 dun gittim suyum normal kontroller hafta da bire dustu yaa her gittiğimde suyumuz iyi ama gelde bunu kendime anlatamiyorum burda bunun hakkında yazılara denk geldikcej
Bynymn Son zamanlarda rahim aşağı indiği için su gibi akıntı olması normalmiş, su gelse zaten istemsiz hissediyormuşsunuz, bende de oluyor aynısı son 5 günüm 🥲
Mucize_anne32 Bynymn kimide sizinti seklinde geldi diyor anlmadim vs diyor ay ne güzel 5 gunun kalmis sagliklica al ins kucagina dariisi bizee