Kızlar selam. 37+4 deyiz cumartesi günü doktor kontrolum vardi nst ye girdim bebegim cok az hareket etti hemşire bebeğimin uyuduğunu biraz hareketlendirmek için şekerli bir şeyler yememi söyledi doktor zaten ilk nst yi begenmedi 2. Yi istedi bir şeyler yedim ikinciye girdim hafif hafif kımıldadı nst de de göründü tamam sıkıntı yok sonuçta dedi. Yarin tekrar kontrolum var ama o günden beri bebeğimin hareketleri giderek azaldı bugun takip ediyorum baya baya zar zor hissediyorum hareketleri . Sizce bir sıkıntı var midir sizler ne durumdasınız yarini nasil bekleyeceğim diye düşünüp duruyorum .