Esiniydin Kilonuzun yüzde onuna kadar kilo kaybetmeniz normal. Doktorum bu şekilde demişti. Ben 5. Aya kadar çıkardım. 7 kilo verdim sonrasında fazlasını da geri aldım. İyiki vermişim bile dedim😅 Bebeğin kilosunda da haftasına göre geri bir durumla da karşılaşmadık hiç. Hep haftasına uygun ilerledi. Bebek her zaman anneden alacağını alıyor. Siz merak etmeyin. Vitaminlerinizi düzenli kullanmayı ihmal etmeyin yeter.