Kızlar dün geceden beri gaz sorunu ve kabızlık yaşıyorum afedersiniz tuvalete de çıkamıyorum. Bu durum karnımda ağrıya sebep oldu ve ağrı belime kasıklarıma da vuruyor. Ama geçmeyince korkmaya başladım. 34. haftadayım düzensiz kasılmalarım ve erken doğum riskim var. Bu doğum sancısı olamaz değil mi? İlk gebelik ve tecrübesizlik olunca çok zor 😣