Gizemm18 Kızlar bu haftalar da bebeğin hareketlerinin azalması normal mi 2 gündür nerdeyse çok az hissediyorum hareketlerini bundan önce de çok sert ve çok hareketliydi bi sıkıntı olduğunu mu gösterir bu durum
Hiilaalll Gizemm18 35 haftalıkken hareketinde azalma vardı sabah ilk iş gittim kordon dolanmış su yutmuş sezeryane alındım hemen inşallah bi şey yoktur 🤲🏻
2melekannesiiiii Gizemm18 alan daraldığı için hareketleri azalması normal ama yine de bi doktora gitmeniz de fayda var çünkü her hamilelik bir değil kimisinde Allah korusun kordon dolanması olur kimisinde suyu az olur kimisinde başka bişey olur korkutmak istemem ama en iyisi doktora gitmet hem içiniz rahat etmiş olur
Livakaya29 Gizemm18 dikkate almanızı öneririm suyunda azalma olduğu için hareketlerinde azalma olmuştu ve erken doğum yaptım 35+5de
Gizemm18 PurpleTail herşey yolundaymış çok şükür doktordan şimdi geldim masaya yattım bizimki beni yalancı çıkardı başladı hareket etmeye 😂 bundan sonra her hafta gideceğim kontrole 😂
Gizemm18 Hiilaalll hareketini hiç hissetmiyor değilim hissediyorum ama daha güçsüz dhaa az sizinde öylemiydi bide adet ağrısı gibi kasıklarımda ara ara ağrı oluyo
Aysel0707 Hiilaalll azalma varsa oyle durumlar oluyormu ben dıyorum gunde bı ıkı defa etse yeterlı benım ıcın ıcımı rahatlatıyorum ılk gebelogım anlamıyorum bısey yarımcı olurmusun ablacım 30 haftalıgım
Hiilaalll Gizemm18 evet 13 günlüğüz küvezde hala ben hamileliğimi pek güzel geçirmedim hiç beslenmedim devamlı kusuyordum ilk 5 buçuk ay serumla beslendim zaten yedim çıkardım sonra da hep 😌 doğsa bile sizin küvete alıncak diye bi şey yok kafanıza takmayın ❤️
UralAybars0921 Gizemm18 ara ara ağrı olması, doğum yakın ya ondandır. Bende de oluyor ara ara. Bir hareketli bir yavaş hareketli oluyor. İnşallah bir şeyi yoktur bebeğinizin , içinizi ferah tutun 🙏🏻
Hiilaalll Gizemm18 ayın 3 ünde doktora gitmiştim benim için hareketi iyiydi ama doktor az buldu gecesi 3 4 kez hissettim gündüzkine nazaran yok denilecek kadar azdı doktor gündüz hareketini beğenmediği için ertesi gün sabah koşarak gittim son aylarda hareket azalması takip ediliyor bence içinizi rahatlatmak için yine gidin
Hiilaalll Gizemm18 bide bu Ağrı bende de vardı o yerleştiği için olabiliyormuş veya açılma olduğu için yani yalancı sancı da deniliyor
Livakaya29 Hiilaalll hiç korkmayın orada bebeğe daha iyi bakıyorlar benim kiizmda 14 gün kaldı yoğun bakım doktoru ağlamak stres yok bebeğe bol bol süt yapmalısın demişti bende doktorumu dinleyip elimden geleni yapmıştım hayırlısı ile alırsın inşallah bebisinizi
UralAybars0921 Hiilaalll atlatacak inşallah, emmesini veya solunumu kendi yapmasını bekliyorlardır. Onlar güçlü bebişler 😍