Leylaleilaa 19+4 teyim. Tuvalete gittiğimde arada peçete de sümüksü bir akıntı görüyorum bazen iç çamaşırımda . Herhangi bir yanma acı vs yok enfeksiyon değildir diye düşünüyorum ama normal mi bu durum başka yaşayan var mı? Endişelenmeli miyim ?
Ozlemflz Leylaleilaa doktorum normal demişti. Akıntı koku enfeksiyon olması. Bunu icin sık sık gün icin de yıkamalı çamaşır değiştirmeli ve ütülenmeli dedi.
Minikturtageliyor Leylaleilaa benim akıntım çok oluyordu normalmiş ama doktora söylemenizde fayda var ☺️
Leylaleilaa Ozlemflz her gün duş alıp iç çamaşırımı değiştiriyorum , yeterli su tüketiyorum . Koku yok akıntımda sadece akıntı var ama işte bu haftada hala normal mi bilemedim
Ozlemflz Leylaleilaa ben 25 hafta oldum bugün aynı şekilde. Günde 3 sefer bile olsa değiştirmek yıkamak iyi gelirmiş. Ütülemeden kullanmamak gerekir. Gebelik de normal bi durum 🤷🏻♀️