canoldunbebegim Benimde oluyor ara ara aşırı sarı değil ama kremsi gibi doktora göründüm her hangi bir enfeksiyon görmedi akıntılar normal dedi 14 haftalığım bu arada ama sizde bi danışın doktorunuza derim
SekerAnne Bende de oluyor 10. Haftamıza iki gün kaldı.Dün idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıkmadı bol su içmemiz lazım