Şuan hissettiğim duyguları yazmışsın, benimde pazartesi spinal sezeryan doğumum olacak ve demin ağlıyordum. Ya bana bişey olursa korkusu bebeğime kavuşma düşüncesinin önüne geçiyor kendimi sakinleşdirmeye çalışıyorum ama ara ara esiyor rüzgarlar :(())