Deletedmom23234 30. Haftadan beri her hafta takip ettik bol bol yürüyüşler yapıyordum ama malesef dönmedi. Her zaman başını göğsümün altında hissettim çıkarıyordu😀 38+5 olduğum gün çok enerjiktim ve o gün tüm gün market gezip alışveriş yaptım, eve geldim yerleştirdim ama hiç yorulmuyorum😀 kendime patates pişirdim oturdum tam yiyorken birden suyum gelmeye başladı. Ben altıma kaçırıyorum sandım heryer su oldu yaklaşık 1 litre su akmıştır. Ondan sonra biz bir panikle koşup arabaya bindik o sırada sancım başladı 5 dk içinde. Birden saplanıyor 10 saniye sürüp bitiyordu, 10 saniye sonra tekrar saplanıyordu. Böyle böyle hastaneye vardık. Hemen NST ye aldılar sancım çıktı ama kaç çıktı hatırlamıyorum hiç. Hemşire kontrol etti ayakları elime geliyor dedi 5 cm açıklığım olduğunu ve doğumun başladığını söyledi. Ben çok korkmaya başladım çünkü bebeğim tersti ve normal doğamazdı😓 doktorum nerde kaldı bebeğim ters diye bağırmaya başladım ben ve neyseki 15 dk içinde doktorum geldi saat akşam 11 bu arada. Ameliyathanedeydim ben o sırada beni hazırlıyorlardı. Spinal iğneyi vurdular ve sancıyı hissetmiyordum artık. 5 dk sonrada bebeğimin ağlama sesiyle tüm korkum titremem geçti huzur doldum🥰 allah herkesi yavrusuna kavuştursun sağ salim inşallah🙏🐣