Eslemelek Kızlar bebeğim 9 Ağustos da doğdu kan uyusmazligi çıktı hastanede yattı çıkartik eve 4 gün oldu yeniden yatış yaptik sarılık 21.56 olmuş yenidoğan yoğun bakımda yatiyo benim gibi olanlar varmı