Liva2018 Kızlar çarşamba günü spinal sezeryanla kızımı kucağıma aldım. 4 gün oldu ayaklarım, ayak bileklerim öyle bir şiş ki şoklardayım herkes ödem diyor tamam ama sanki her bastığım da patlıycak gibi hissediyorum 37 numara ayaklarım kesin 45 falan olmuştur 🙄 nasıl geçer ki bu başına böyle birşey gelen varmı 😥😥
Cerenora Terlemiyor musun canım? Ben martta Doğum yapmıştım o soğukta o kadar terledim ki ödem falan kalmadı. Belki de sıcaklardan vücudun su tutuyordur daha çok yeni zamana bırak.
Liva2018 Cerenora terleme olmuyor ama bol su içiyorum hareket ediyorum ona rağmen sanki her an patlıcak gibi 😥 ama dediğiniz gibi daha çok yeni o yüzden de olabilir 🙄 teşekkür ederim 😘