@Sevo1bilge bende 15. Haftada 5 kilo aldım . Çok moralim bozuk bu yüzden . Doktorla konuştum bana gebelik diyetisyenine gitmen lazım. Önüne geçmemiz lazım dedi . Aslında aşırı yediğim söylenemez . Ama çalıştım İçin sabah hamur işi yiyorum hep . Eve geç gidiyorum yemeği 9.30 da yiyorum . Yani nasıl almayım ki . Dikkat etmeye çalışcam artık . Yoksa çok üzülcem. Biliyorum kendimi .