Iremciksem henüz doğum yapmadım ama ağrıların sertleşmelerin normal olduğunu biliyorum, o konuda endişelenecek birsey yok bu haftalarda rahim kendini doğuma hazırlıyor. Suyun gelmesi de ya birden bacakların aradından boşalır gibi oluyormuş ya da sızıntı şeklinde ama idrar değil de su olduğunu çok rahat ayırt edebilirsiniz diyorlar.