Anneler merhaba geçen hafta perşembe den beri rahatsızım önce kızım sonra eşim şimdi ben rahatsızlandım onlar iyileşti ben daha kötü oldum koronadan şüpheleniyorum bugün test vermeye gideceğiz öksürük hapşırık burun akıntısı göğüs ağrısı var dünde hafif ateslendim 1.5 ay oldu doğum yapalı emziriyorum eğer kovidsem bebeği emziremez miyim ? İlaç kullandınız mı emziren anneler neler yaptınız akşam keçiboynuzu özü ve karadut şurubu yemeye başladım baya iyi geldiler bir gecede. Ballı karabiber zencefilli karışım da yiyorum ara ara ıhlamur içiyorum d vitamini kullaniyorum siz nasıl atlattıniz inşallah korona değildir ya. Koronada hapşırık burun akıntısı balgam vs oluyor mu ? Etrafımda hiç kimse olmadı daha henüz bilmiyorum da nasıl olur ? İlaç kullansam emzirebilir miyim ? Ve bu ilaçlardan da korkuyorum açıkçası.