Fasulyeninannesi1 Agri icinde yatiyorum, kalp atisini gorduk ultrasonda yeter ki iyi olsun. Bir de asiri yiyorum asiri yemekten de karnim agriyor 😄
blueberyy00 iremilhan7 6+2 sabah bulantilarm var çok istahsizim uyku hali halsizlik var kassik ağrısi oluyor arada
iremilhan7 blueberyy00 kasık ağrısı bazen rahatsız edici bazen de normal oluyor. Bir de adet ağrısı gibi ağrılarım oldu 1-2 gün hiç yaşayan oldu mu acaba.
iremilhan7 Tmmz ben şu an 6+3 :) doktorum önümüzdeki salı gelmemi söyledi kalp atışı için Allah’ın izniyle inşallah duyarız :)))
MelekMervertlek iremilhan7 6+0bugun bulantı yok ama aşırı halsizim sürekli uykum geliyor dün keseyi gorduk henüz kalp atışı göremedik
iremilhan7 MelekMervertlek bulantılarım benimde azaldı çok nadir oluyor geçen hafta çoktu mesela ama uyku ve halsizlik var elbette 🤦🏼♀️ Önümüzdeki hafta da kalp atışı için gideceğim
Mom3834 Tmmz benim 6+2 de duyulmuştu kalp atışı. Şuan sizden baya baya öndeyim ama postu okuyup ilk haftalarımı hatırlamak istedim 😊
Tmmz Mom3834 ya teşekkür ederim canım biz de yarın gideceğiz 6+4 olacak inşallah sizin gibi şanslıyımdır ve duyarım ☺️
Miniminibirkuzu Aslihan2 aynı korkular bende de vardı çok şükür gördük. Ama bu düşünceler doğuma kadar hiç bitmeyecek her kontrolde acaba şöyle mi acaba böyle mi diye diye boş yere kendimizi ve bebişlerimizi strese sokuyoruz hiç gerek yok . Allah’ın izniyle herşey yolunda ilerler inşallah.. sıkmayalım canımızı güzel anneler ❤️