Arkadaşlar merhaba 💖 İki aylık evliyim pcos hastasıyım reglim çok düzensiz ilaç kullanmadan kesinlikle olmuyor iki yıl içmeyin iki yıl regl olmam o kadar yani. Bu ay tavsiye üzerine civan percemi kaynatıp içtim ve ertesi gün leke şeklinde kanamam oldu üç gün devam etti çaya çok bağlamak istemedim çünkü bir hafta sbaah akşam aç karnına içmek gerekirmiş bu kadar çabuk etki etmez diye düşündüm. Yerleşme kanamasından da şüphelenip test aldım testime bı bakar mısınız bebek varmi sanki silik bir çizgi görüyorum ben . Ve bugün dördüncü gün kanamam yoğun değil ve rengi çok koyu daha önce böyle bir şey yaşayan varmı aranızda
