Öncelikle sakin ol bu haftalarda çoğu zaman bebekler uyku modunda olduğu için bazen hissedilmiyor hele de stres yapınca, bende bu sebeple nst ye girdim şükürler olsun iyiydi , her gebelik farklı tabi bence kafan rahat etmesi için doktoruna danış ve git 👍