Ozgrrr Kızlar erkek bebek bekleyen anneleri merak ediyorum da Bn kız bekliyorm erkek de sivilce sorunu yaşayan var mı.
Babymy Ozgrrr ben erkek bebek bekliyorum henüz çok yeniyim 13+5 ama ne bi sivilcelenme ne mide bulantısı yada herhangi bi belirti hiç bişey yaşamadım yaşamıyorum da 😂 bitek çok tüylenme oldu mesela koltuk altımı bugün aldıysam yarın çıkıyor önceden böyle değildi gebelikle alakalı ama kız olmasıyla veya erkek olmasıyla bi alakası var mı hiç bilmiyorum .
2prens1prensesannesi7 Ozgrrr bende 2 oğlumda da yaşamadım ama kısımda her yerim sivilce olmuştu nedendir bilemedim
Derya2867 Ozgrrr valla benim de kız mı erkek mi belli değil doktor kıza benzettim ama emin değilim dedi onun dışında ay çekirdeği yersem sivilcem çıkıyor ama hamile değilken de çıkıyordu bence sivilce cilt bozulması vs belirti olmayabilir 😂
Ozgrrr 2prens1prensesannesi7 valla Bnm hala aklım karışık doktor 12. Haftada erkek dedi sonta 17 de kız dddi detaylıyı bekliyorum 1 kzıım var ama erkek tatmak istiyum ama en önemlisi sağlıklı sıhhatli olsun eli ayağı düzgün olsun o temennim.
melissannesi Ozgrrr bende aynı durumdayım 12 de erkeğe benziyor dedi 18 haftada kız dedi detaylım var ayın 24 ünde hiç bişey almadım onu bekliyorum😌 benimde kızım var bakalım bu ne🤭
Fatma_001 Ozgrrr aynı şey başıma geldi bizde bekliyoruz kızım var sağlıkla erkeği de tattırsın Rabbim inşallah
Ozgrrr Patika21 seninde bebek aşağıda mı çok yürürsen ağrı giriyor mı kasıgına dün sağ kasıgıma oturdu sanki
Annesininbitanesi1 Ozgrrr evet ben çalışıyorum ayaktayım bütün gün agrılarım baya oluyor sanki asagıya baskı var bazen kalkamıyorum olduğum yerden
Ozgrrr 2prens1prensesannesi7 Amin cnm hayırlısı olsun diyrum eli ayağı düzgün sağlıkla bereketle gelsin bebişlerimiz
Kbrnrmrt Ozgrrr ben, annem, kız kardeşim kız bebeğimiz oldu hep. Hepimizin çok kolay geçti hiçbir sorun yaşamadık. Bana herkes erkek bence demişti, kolay geçtiği için demişler.
Ozgrrr 2prens1prensesannesi7 aynen öyle erkek olup hayırsız olacağına kız olsun hayırlısı olsun diyorum sağlıklı olması önemli başta