22anne33 Merhaba sevgili anneler doğuma son 57 gün kaldı :) bebeğim sürekli göbek deliğinin tam üstünde sertleşiyor, neresi olduğunu anlayamıyorum top gibi oluyor sizde de bu durum oluyor mu?
Dilekcnkn 22anne33 Benimde 61 gün kaldı valla aynı şekilde sürekli toplanıyor bir yere yada ayağıyla tekme atıyor rahmimi çok fecii yanıyor o zaman hep sert yada toplanıyor yarın gideceğim bakalım normal herhalde
KbrAtbs 22anne33 Ben 33+4 deyim benim de aynı. 30. Haftada kontrole gittiğimde doktoruma sordum normal dedi. Bebek büyüdüğü ve yeri daraldığı için yapıyormuş
yoncakns 22anne33 benim son 55 gün kaldı uzun zamandır yapıyor öyle dün kontrolüm vardı doktor çok normal rahim şeklinle alakalı dedi. Korkulacak bir şey değil dedi
2prens1prensesannesi7 Bende aynı durumdayım yalancı kasılmalar bebek büyüdüğü için yeri dar geliyor ondan ama yinede doktor kontrolü şart aklı kalıyor insanın