Yarenelibol Bayanlar bu sütün bi zararı varmı yokmu 12+4 doktor iç demedi ama cevremde iç bişey olmaz sağlıklı olur bebek diolar🤔
Esracim Yarenelibol bir sıkıntı olmaz canım. Laktozu bazı kişiler sindiremiyor diye üretilen bir ürün.
Basakderin Yarenelibol ben normal sut içemiyorum alerjim var mecbur hep laktozsuz içtim, neden zararı olsun ki
Peony Sütün nasıl bir zararı olabilir ki? Ben laktozsuz olmazsa içemiyorum hiçbir şekilde. Normal süt aşırı şişkinlik yapıyor çünkü.Laktoz intoloransım var.
Secily Yarenelibol ben de sormustum bu soruyu doktoruma iç demedi ama süt rahatsız ediyorsa yogurt ayran kefir ic dedi sanırım paketli sütleri pek faydalı bulmuyorlar🙄