Ne kadar içersem içeyim idrarımın rengi öyle mükemmel açılmıyor, hep bi sarı 😒 birde amniyon sıvısı 3 saatte bir kendini yenilermiş acaba ondan dolayımı bu sarılık? Enfeksiyon desem bi yanma ya da karın ağrımda yok. Sizde de aynı durum söz konusu mu sayın anneler?