Buket1509 canım ankara bana çok uzak ben adada yaşıyorum benim şehir merkezine bile gitmem en iyi ihtimalle 5 saat kaldı ki ankara kaç saat sürer allah bilir bir tık daha yakında 2 tane iyi doktor buldum tüp bebek konusunda eğer bu ay aşılama tutmazsa o doktorlardan birine gidicem eğer o da derse bu kisti almadan tüp bebek tutmaz diye o zaman ameliyat olucam ama engel olmaz derse olmicam doktorumla ikinci kez konuştum o da bu sekilde yapalım diyor çünkü kesin kistten olmuyor diyemem sebepsiz infertilite de olabilir diyor rahim filmi temiz eşimin spermleri iyi yumurtlamam çatlamam oluyor