Serraa Arkadaş başlıktan da anladığıniz üzere 6+1 haftalık hamileyim ama göğüslerimde inanılmaz ağrı ve şişkinlik var bu durumu yaşayan var mı? Başka hiçbir belirtim yok desem yeridir
Smyrayldrm Serraa gogusler im fazla sısmedı hassasiyeti fazla yok ama mıde bulantısı mıde yanması koku hassasiyeti halsızlık var cnm 🥰 suanda 7 haftalıgım
Mrv1007 Serraa bu döneme dair tek sevdiğim şey göğüslerin şişmesi oldu 😆 onun dısında kusmalar bulantılar tiksinmeler derken bu haftalar kamyon gibi üzerimden geçti. Şuan dokuzuncu haftaya girdim bir tık azaldı gibi ama yine de bitti diyemem prilam ilacı olmadan bir gün bile geçiremiyorum. Bir an once bu sıkıntılarımız biter insallah🧡🌷
mor_menekse1 Drf sorma ya 6. Haftada dıyorum niye bulantı yok şuan 7+4 baya bulantı var hiçbirsy yiyemiyorum 🤭 🙄 🤷♀️
ozlmblm Smyrayldrm bende 4haftalik hamileyim benimde göğüs hassasiyetim yok çok çok az bi ağrı var koku hassasiyeti beni benden aliyor mide yanması da oluyor boğazıma kadar yanıyor bulantı da aciktigim zaman oluyor onun dışında şuan birseyim yok
Serraa Mrv1007 😄😄😄 koku hassasiyeto bende de var ama çok şükür mide bulantısı herhangi bişe yok ben göğüs sismesine senin kadar sevinmedim bende zaten orta ayarda vardı yetiyodu bana😄
Drf mor_menekse1 benim bulantı degildi şimdiye kadar ama dün bulantı da eklendi10 haftalık olduk bugün 😍herkeste bu haftalarda azalmaya başlar bende pik yapacak 😬
Serraa mor_menekse1 siz ağır geçiriyorsunuz ilk zamanları demek ki bu benim ikinci çocuğum ilk cocugumda da hiç bulantı falan olmadi bünye ile alakalı heralde
mor_menekse1 Drf ay hayırlısıyla geçseydi tad tuz yok hayatımdan zevk alamıyorum resmen çok şükür 😄 bebeğime değer ama zormuş gebelık
Drf mor_menekse1 evet evet aynen öyle hiç zorlanacağımı düşünmemiştim güle oynaya geçiririm diye düşünüyordum😬
Mrv1007 Serraa ay inşallah mide bulantıların hiç hiç hiç olmaz, hayat kalitemin düştüğü berbat iki hafta geçirdim serumlar doktorlar zor toparladık valla. Evet orta karar olunca pek işe yaramamıştır ama mandalinaların portakal olması benim işime geldi 🤣🤣🤣
eeebruuu Serraa canım su anlık 4 buçuk aylık hamileyim ama senin haftaların da bende öyleydim aşırı şişmişti ve aşırı agrı oluyordu heleki sabahları
Busealtnl Serraa çok normal ben de şuan 12 haftalık hamileyim ilk haftalara göre daha da acıyor hatta kaşınıyor
Serraa ozlmblm Busealtnl kaşinma sebebi göğüsün buyumesi ve yırtılması benimde ilk çocuğumda çok kasinmisti
Asena17 Serraa ayy bende oyle olsam keske bende gogus sismesi agri mide yanmasi asiri derece de surup iciyorum suan surekli uyku karin agrisi icim daraliyor boyle nasil anlatsam nefessiz kaliyorum sanki 7 haftalik olduk napicam bilmiyorum 😔