Eminedmrrr Hanımlar dünden beri şiddetli kaşık ağrısı yaşıyorum 38+5 haftalık hamileyim geçen hafta doktor bebeğimizin döndüğünü söyledi şimdi de kaşık ağrısı halsizlik yaşıyorum ve bugün mide bulantım var bunlar doğumun yaklaştığının belirtisi midir
Mjgnfdn Eminedmrrr büyük ihtimalle doğum belirtisi ama bi doktorununara canım.. belki başlamıştır bile. Hissetmiyosundur sancıyı. Cünkü son haftadasın
Zlfytryk21 Eminedmrrr canım yalancı ağrılar olabilir eyer 10 dk bir şiddetli ağrı olursa hastane git dk tut 10 da bir gelirse
Melikeelanur Eminedmrrr bende aynıyım 2. Hamileliğim ne yasiycagimi biliyorum ama yine bı tirsmiyorum değil hani 🥺 38+2 yım bende de oluyo ama bulantı olunca açılma belirtisi diye biliyorum bı görün istersen acile
Melikeelanur Zlfytryk21 ya benimde bazen 10 dk falan geliyo ama bebek toplaniyo kasiliyo o şekilde bikac kez oldu geçti . Ağrı sancı değil kasılma olunca da gitmek lazım mı yoksa sancı mi bekliycez ilk kızımda suyum gelip hemen olmuştu ağrı sancı beklemedigim için bilmiyorm
Mehdisram Benimde 38+4 dün bi ishal olmultum sanırım başırsaklarımdan dolayı bi toplanma oldu ağırlarım vardı ama bugün gayet iyiyim anlamadım 2. Doğumum üstte kalsın diye yazıyorum inşallah benimde yakındır 😅
Mehdisram Eminedmrrr inşallah ya bende öyle biranönce alalım düzenimi kurayım diyorum hayırlsıyla sağlıkla ❤️🙏🏻
nslhhsn9221 Doğum başlarsa bize de bilgi verin bende merak ediyorum doğum nasıl başlıyor. Herkesin başka başka belirtileri oluyor sanırım
Eminedmrrr nslhhsn9221 Mutlaka haber veririm bende hep postlarda okuyorum nasıl başlıyo diye insan merak ediyor
Zlfytryk21 Melikeelanur Bence hemen gitmeyin doğum sancısı öyle bir şey ki dizlerin kırılıyor yeride yürüyemiyirsun bile öyle bir şey de gidersin ama.siz bilirsiniz kontrol le gidin isterseniz