Syma-ma Kızlar sezeryana alınıyorum dua edin 🙈 40+0 hafta oldu bugün bebek 4 kg görünüyor ve hiç sancı açılma vs yok doktor güven bana dedi güvendik sezeryan için yattık bakalım. Çok istedim normal doğum olsun ama hayırlısı buymuş demek.
zeynepin_annesiiii Syma-ma hayırlısı buymuş canım hayırlı olsun . Önemli olan bebeğe kavuşmak değil mi sağlıklı bir şekilde 🤭. O öyle gelmek istemiş demek ki 💖 . Darısı başımıza artık çok sabırsızlanıyorum bende kızıma kavuşmak için 🤗
Syma-ma Gulsah60 çok sağol bir sen görmüşsün 😂 sezeryandan çıktım kızım yanımda 🙈 Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 😍
Kerem_mom Gözünüz Aydınnnnn nasılsınız şuan bende isteyerek sezeryan olmak istiyorum. İlk gebeliğim normalden korkuyorum. Tecrübelerinizi paylaşın bizle de 😍
Syma-ma Kerem_mom çok sağol ☺️ sezeryan kısmı çok basitti hic bir şey hissetmedim ne belden yapılan iğnede ne de dikişte. Tek zor olan kısım uyuşukluk geçince karın ağrıması oldu bide ilk ayağa kalkma onlar da normal yani ameliyat oluyoruz dikişler var 😃 şuan kendim desteksiz geziyorum ilk kalkmayı başlarınca gerisi geliyor
Syma-ma zeynepin_annesiiii aynen canım haklısın vala darisi başına sağlıkla kavuş inşallah 😍 çok güzel bir duygu kavuşmak ağrı sızı onu kucağına alınca geçiyor sanki
Syma-ma Gulsah60 çok sağol iyiyim şükür klasik sezeryan ağrıları dışında 😃 baş ağrısı vs olmadı dikiş yeri ağrıyor sadece ilk gün sonuçta olacak o kadar ☺️
Syma-ma mom11111 çok sağolun ☺️ doktor 4 dedi dedi ama kızım 3660 kg 50 cm doğdu. Sancım olsa yine denerdim normali ama ne sancı ne açıklık vardı mecbur kaldık. Boşuna acı çekip sonunda yine sezeryana dönmek daha zor olurdu . Hayırlısı böyleymis demekki kavuştuk kızımla 😍