Deryademyagiz Havva1995 ben oğlumu 33+1 de doğurmuştum 21 gün hastanede kaldı 14 gün entübe diğer günler alıştırmaydı siz kaç haftalık doğurdunuz
Havva1995 Deryademyagiz ben 35+1 günlük doğdu 12 gündür entübe de ne zaman cıkar bilmiyorum dua edin inşallah cıksın 😔
Deryademyagiz Havva1995 yakında inşallah çıkar merak etme bol bol dua et çok zor bi süreç biliyorum ama ciğerleri nasıl
Havva1995 Deryademyagiz entübe dedi doktor 2 3 güne cıkaracaz entübeyi dedi ne zaman cıkar bilmiyorum birsey de demedi 😔