Eda_6 Kızlar merhaba bu hafta ciddi baş ağrıları yaşıyorum. Benim gibi olan var mı? Parol alıyorum ama yetmiyor 😔 teşekkürler 🌸
Zehra9616 Eda_6 ilk haftalarda benimde oldu 2 gun hic gecmedi gece gunduz uyuyamadim bile parolla idare ederek ve enseme soguk masaj yaparak hafiflettim deneyebilirsin gecmis olsun 💖
Hasret_Ali Eda_6 Aynen valla ben ilk günlerden şimdiye kadar yaşıyorum ve paradol ilacı etki etmiyor hiç
Zehra9616 Eda_6 doktorunuza bir danisin ozaman bence daha fazla beklemeden hem kendinizede eziyet etmemis olursunuz
Zeyyyn Eda_6 16 haftaya kadar çektim bende birde migren vardı felaketti ya bir şekilde geçiyor geçmicek gibi ama migren taşı vicks mentollü ne varsa kullandım evde deli karılar gibi kafamı tülbentle sıkı bağladım hep öyle gezdim iyi geliyordu 😊