Aynuromerbyr12 Kızlar covid olup doktora giden var mı doktor ne ilaç veriyor yada ne yapılıyor tam olarak
Maideee1 Aynuromerbyr12 covid olduğunda doktora gidemiyorsun ama iletişim kurman lazım doktorunla. Biz telefonda görüştük kan sulandırıcı kullanmami istedi bir de c vitamini.
Esrok Aynuromerbyr12 Geçen ay bende olmuştum hiç bir ilaç vermediler gebe oldugum için sadece ağrı kesici içebilirsin dedi doktor parol içtim 3 gün falan birde bol bol meyve yedim
Mom696 Aynuromerbyr12 kan sulandırıcı verdi birde bi ilaç daha şu 8 tane ictimiz allahım ızdırap gibiydi 13. Günüm bugün yarın bitiyor karantinam
Aynuromerbyr12 Maideee1 aynı şeyi size de yazacam günde kaç tane coraspirin kullandınız acaba bir de kaç gün kullandınız
Dilekcnkn Aynuromerbyr12 Günde 1 tane dedi 5 tane falan kullandım canım çok kötü değildim ben kötü durumu atlattıktan sonra doktoruma dedim çünkü bilmiyordum sadece koku ve tat gitmişti 1 hafta içinde de düzeldim zaten
Dilekcnkn Minigim24 Çok teşekkür ederim 7-8 gün içinde ilk başta tat geldi yavaş yavaş sonra koku sabah ilk kalktığım alamıyordum sonra öğlen az az almaya başladım şimdi iyiyim yani çok süper derecede almıyorum ama yinede orta derecede alabiliyorum çok şükür
Minigim24 Dilekcnkn yaa çok şükür bende de hiç koku tat yok çok kötü bi durum ya ne yediğimi anlamıyorum 🤦🏻♀️
Dilekcnkn Minigim24 Vallahi öyle ya ev yansa kesinlikle koku hissetmezsin yani ev diken üstünde durdum herşey aynı şekilde geliyordu inan ki iyice sinir olmuştum bende artık
Dilekcnkn Minigim24 Yok yani oldu ama çok çok az balgam oldu bu vesileyle sigarada içmedim yani belki 17 günde 2 dal falan 🤷♀️ Sizde öyle öksürük geldiğinde temiz hava almaya çalışın bol bol su için meyve yiyin
Minigim24 Dilekcnkn ben 6 gündür sigarayı ağzıma sürmedim bırakmaya vesile olur belki öyle yapıyorum ya geçer insalalh