Yaaa her yerim ağrıyor canım çok acıyo.. 38+2 oldum sancım yok ama kasılmalarım 10 dkda bir oluyo sırt ağrısı deseniz hiç geçmiyor, göğüs altım sızlıyor,midem yanıyor, bacaklarımı hissetmiyorum, rahimde ki baskı geçmiyor.. Nefes almakta zorlanıyorum.. Yaa ben artık kuş gibi olmak istiyorum 😔😔 Bunlara rağmen Rabbim annelere öyle Bi merhamet duygusu vermiş ki oğlumu yine de çok seviyorum hiç görmediğim kokusunu bilmediğim oğlumu özledim.. 😔❣️