Zehrabyndr bezini kullanmadım bilmiyorum ama ıslak mendili çok iyi çok memnunum. Bezi de bir paket alıp deneyebilirsiniz bebeğine prima bile pişik yapan var bez işi çok belli olmuyor. Ama tavsiyem ilk bir ay altını sık değiştirin bol bol havalandırın pişik olmasa bişe pişik önleyici kremleri her değiştirmede kullanın bir de her altını açmada ıslak mendille sildikten sonra bir pamukla Gül suyu ile silin poposunu asla pişik olmuyor