Merhabalar💗. Ben 5 aydir evliyim, adetim gecikmişti, 2′ci ay test aldim… testde ikinci cizgi acik pembe renkte, gozle zar zor gorunur cikti. Bekledim belki yeni hamilelik oluşuyor dedim. testle denedim 4-5 kes 2-3gün araliklarla ayniydi, (bende sonra test almadim hep ayni cikiyordu diye) sonra doktora gittim ultrasonda hamilelik yok dedi, (ama bende hamilelik belirtileri vardi) Doktorla konushtum test al dedi. Aldim… pozitif cikti. Ama iki gun sonra adet oldum. Bu bebek varmiş düşük oldu anlamınamı gelir, yoksa normal adet’mi? Adetim olduktan sonra test aldım negatifti🙄🤷🏻♀️