Drf Pirayeada benim şimdiye kadar tansiyon düşüklüğü açlık krizleri mide agrısı ve su içememe vardı bunlar biraz azaldı derken dün başlayan hafif bulantı
denizz1009 Bebegimveben0811- bende aynı durumdayım 🤦🏻♀️ Randevu zamanıma kadar acaba başka doktora gitsem mi diye düşünüyorum sonra vazgeçiyorum falan. Garip bi dönemden geçiyorum
Bebegimveben0811- denizz1009 bende 12+2 benim de 3 eylül bol bol dua edip namz kılıyorum içim ferahliyor çok şükür o zamanlar