rojda2121 bugün doktora gittim bebegin suyu fazla dedi kan tahlili istedi sonucu yarın cıkıcak basına gelen var mı beni ve bebegimi neler bekliyor???
Seda_nrr rojda2121 korkulacak bi durum değil canım.Önce şekere bakıyor doktor.Bende şeker çıkmamıştı 24 lü haftalarda suyu fazla dedi şeker çıkmayınca yinede yediklerine dikkat et perhiz yap dedi.Ben meyveyi özellikle karpuzu çok yiyordum şimdi meyveyi iki üç tane karpuzuda iki üç güne bir tüketiyorum.Hamur işi tatlı vs dikkatli tüket.33.haftadayım 29 da bebeğin suyu normale binmişti
rojda2121 Nurcanpehlivan şeker testim temiz çıktı ama kan uyusmazlıgım var ondan mıdır ki acaba 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
rojda2121 Nurcanpehlivan cok teşekkür ederim Allah sizin de yavrunuzu size bağışlasın inşallah 🙏🤲🏻🤲🏻❤️
rojda2121 Seda_nrr anladım çok teşekkür ederim benimdr şekerim temiz cıktı ama kan uyusmazlıgım var ondan suphelendgi icin tahlil istedi eger oda temiz cıkarsa yediklerime dikkat ederim cokta fazla yemiyorum aslında bilmiyorum bakıcam artk insallah benimkide normale döner 😑
rojda2121 eylusko hadi ya cok gecmis olsun inşallah sizinde benimde normale döner dikkat edin kendinize 😑😑❤️
Selcansahin33 Benimde suyum fazla suan 35+5 haftalığız karpuzu yasakladı doktor gebelik şekerim çıkmadı ama tatlı yeme hamur işi yeme dedi elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama yiyorum yani yine son gittiğimde suyun iyi dedi bakalım 🤗
Zara58 Benimde detaylida fazla çıktı şeker tahlilinde temiz çıktı. Sonra ki haftalar normale döndü şuan 36+4 bı sıkıntı yok çok şükür