Mesutnur15 21 Ağustos 👶 sezeryan tarihimi aldim cok heyecanli bir o kadar da korku var dualariniza takibim 🤲
Papatya_38 Mesutnur15 kendin mi dedin doktora canım sezeryan istiyorum diye bnde korkuyorum kendi tercigim sexeryan ama doktoruma demedim daha otuz doet haftakigim diye
Gulcanalya Mesutnur15 benimde ilk doğumum sezaryandı buda öyle olur buyuk ihtimal soylesem bana da gün verir mi acaba
gokcekocyigit07 Ayyy hadi hayırlısı, sağlıkla kavuşalım hepimiz, bizde yakında tarih alacağız kısmetse, Allah yar ve yardımcımız olsun 🤗🤲 Hiç korkma, çok zor bir süreç değil Allah’ın izniyle atlatırız, bebeğine odaklan sadece gerisi olur 😊
Mesutnur15 gokcekocyigit07 bu ikinci sezeryan ama istemsizce korku heyecan karisik duygular icindeyim amin cok sagolun 🥰
Mesutnur15 Papatya_38 yok kendi istegimle olmadi ilk kizim erken geldi acil sezeryan oldum bu yuzden ikinci de sezeryan