tugcemma Kızlar ilk doğumum, pek bilgim yok. Yardımcı olursanız sevinirim. Bebeğim Kasım başı gibi doğacak. Bazı yerlerde yenidoğanlar için yorgan sakıncalı filan diyor. Nedir bunun aslı ? Sizler nasıl yaptınız?
fatmacos tugcemma sakıncalı olup olmadığını bilmiyorum ama yeni doğan için bana yorgan çok ağır gelirmiş gibi geliyo ben kızıma peluş battaniye örtmüştüm Aralık doğumlu ve zaten kendisi çok terlediği için yorgan 4 yaşına geldi neredeyse hiç kullanmadım
Merkun tugcemma yeni doğana yorgan ve yastık yasak canım ben oğlum doğduğundan beri uyku tulumu giydiriyorum. Her bebeğin gelişimi farklı ama benim oğlum 2 haftalıkken üzerindeki ince örtüyü bile çekiyordu. Allah korusun yüzüne felan çeker
Hafizeplt tugcemma Allah korusun boğulur diye çok tavsiye edilmiyor canım ben pufidik bttaniye ördürdüm kışın kullanmak için
Mehtap23 tugcemma iyi mi kötümü bilemem ama ben kullanmadım ilk oğluma minder niyetine yere koyduğumda serer bebeğimi üstüne indirirdim bi öyle kullandım😀 hem ağır hemde battaniye ler fazlasıyla yetiyor yorgana pek gerek kalmıyor 🤔 bundada kullanıcam aynı yorganı ama örtermiyim büyük ihtimal örtmem 😀 peluş battaniyeler yorganlardan daha sıcak tutuyor bence. yani siz bilirsiniz yinede .