Denizz01 Ilkbebek123 ilk başlarda çol vardı durdul yere ağlıyodum bi ara piskolojim bozuldu sanmıştım şimdi geçti hahahs
1987gokce Ilkbebek123 37 haftalik hala arada geliyor banada. Aklıma birden bişey geliyo başlıyorum ağlamaya eşimi arıyorum kalp krizi gecirticeksin bana diyip duruyor 😂 tamamen hormonlar yapıcak bişey yok
Serii Sonradan geçiyor kızlar bi ara bana da olmuştu bi hafta ota boka her şeye ağladım sonra geçti şükür 😂
Eymirinannesi Bir haftadır bende de olmaya başladı sürekli ağlıyorum ağlamasam bile artık gözlerimden yaş akıyor. Bide daha çok yalnız kalınca