Ben başından beridir bebek yağı kullanıyorum ama isilik gibi bişi oldu oldum doktorum krem yazdı hem çatlak önleyici hem kaşıntı için hemde sivilce oluşmaması için sıcaktan pişik gibi bişi oldum çatlak oluşuyo diye çok üzülmüştüm ama geçti çok şükür 23 haftalığım bence ilk bebek yağı sonrada çatlak kremi kullanın derim bebek yağı nemlendiriyo sadece çatlağı önlemez diye düşünüyorum inşallah çatlamayız😄😄😄