eylusko Ediz101019 bizim minnoş da Eylül olacak. ben eylül doğumluyum kızım da Eylül de doğacak. ama kasımda doğsa ben yine eylül koyacaktım 🌸🍀🧡
eylusko Ediz101019 ayy evet birde değişik değişik postlar görüyorum 40. haftada ölü doğurdum 39. da ölü doğurdum diye. ağlıyorum korkudan uyuyamiyorum.😭😭 psikolojim çok bozuldu. bazen acaba doktor erkenden dogurtur mu diye düşünüyorum ya
Ediz101019 eylusko az önce bende öyle şeyler okudum .BEnde 34 haftalığım korkmaya başladım.bi yandan ağrılar
aybsr eylusko bende korkuyorum Allah kimseye yaşatmasın bazen gece hareket falan etmeyince oynuyorum hareketlenene kadar 🙄
eylusko aybsr evet geçen gece çok hareketsiz di o kadar koktum ki göbeğimi sallıyorum elimle yine oynamıyordu aklım gitti normalde hiç durmayan bi bebek . sonra birazcık kayar gnu hareket etti rahatladım biraz derin uykudaydı sanırım
zeytinkiz Ediz101019 Bende Eylül düşünüyordum ama vazgectim, 🤭 Eylül de dogan bebeklere herkes Eylül koyacak gibi cok duydum 😄🤭
eylusko zeytinkiz olsun nolcak sizde koyun😊 ben ocakta da doğsa kasımda da doğsa eylül koyacaktım sansa eylüle denk geldi 🍭
Rumrumrum Ediz101019 bende Eylül hüma koyacaktım eylülde doğum yapacağım ama kayınvalidem hamileyken vefat edince onun adını koymak daha doğru geldi ama gerçekten çok hoş bir isim
zeytinkiz eylusko Cok güzel bir isim ismiyle sağlıkla yaşasın inşallah 🤗 Biz Deren Talia olarak karar verdik artık 💫