Kızlar duduklum çok eski ve yeni bir model almak istiyorum fissler istiyordum ama lastik değişimi gerekiyor ve o da pahalı sürekli masraf diyorlar. Kendisi de pahalı zaten fissler😅 o paraya değiyor mu kullananlar varsa onların da görüşünü almak isterim. Onun dışında başka markalardan memnun kaldıklarınzi da önerir misiniz boyut olarak 4-4.5 lt düşünüyorum