Merhabalar, ilk gebeliğimde yaşamamıştım ama karşıma çıkmıştı forumlarda falan, hamile kişiler sabah uyanınca ellerinde veya kollarında leke ile uyanıyor ve buna melekler kına yaktı diyorlarmış. Hormonlardan kaynaklanan renk bozukluğu sanırım. Bugün uyanınca bileğimde iki büyük leke vardı, nedir acaba, kimlerin başına geldi merak ettim 🙃
Şuan sekiz haftalık ikinci bebeğime hamileyim bu arada 😊