UmudaGidenYol Selam Zeıt Gard markalı cihaz ile yüzüm cilt bakımı yaptırmak istiyorum cildi ütüllüyor yaptrıaam bebeğe bir zararı olur mu ????? Acil cevap lütfen??? Yaptıran varmı??
1987gokce UmudaGidenYol hiç duymadım ama doktoruna sor en iyi cevabı o bilir. Islemde kimyasal uygulanıyorsa zararı olabilir
UmudaGidenYol 1987gokce Kimyasal yok tamammen bitkisel kremler cihaz var ütü de şimdi doktora söylesem anlarmı acaba olmadı öyle yapayım ya
1987gokce UmudaGidenYol valla ciddi mesele. Bebeğe zararı olmaz ama seni rahatsız eder mi malum ilaç vs çok icemiyoruz. Atıyorum ağrı vs yaparsa ilaç kullanamıyoruz zorlanma diye dedim.
ZehraEmirolu UmudaGidenYol doktora söylersem anlar mı derken 😊 onun anlamadığını burda öğrenme çabanızı taktir ettim 👏🏻 Bekleyin Doğumdan sonrasını riske atmayın bence en ufak bi şüpheniz varsa
Meyland UmudaGidenYol codecheck.info diye bir site var bence ordan bir bakın zararlımı değilmi size kullanacakları ürün. Ben şimdi bi lr yazdım da çokta masum durmuyor gibi!!
Kaderbuyuk Canım ben yaptirmistim hamile olduğumu bilmiyordum 🙈 sorun olacağını sanmıyorum sadece ısı veriyor .
UmudaGidenYol Kaderbuyuk ya bu marka mıydı peki ? Ya çok güzel yapıyor da doğumumada 20 gün kaldı böyle kaldım ortada bi yanım istiyor bi yanım tereddütte kaldım
Kaderbuyuk UmudaGidenYol Lr marka bana kalırsa yaptırma derim. Ilk seans ta zaten ahım sahim bisey fark etmiyor. Yine de sen bilirsin tabi :)
UmudaGidenYol Ya birşey sorcam cidden bu sayfalarda insanların birbirine laf sokma azmi nedir ?gerçekten çok komik benimle düzgünce insanca adam gibi sorduğum soruya alaycı tavırla değil de !!!! İnsan gibi cevap verenler yada verebilecek olanlar yazsın ya cidden şaka gibi !
UmudaGidenYol Kaderbuyuk Öyle yaptırcam doktor da sanmam dedi ama adam nerden bilcek cihazı fln şimdi riske atmayım doğumdan sonra yaptırırım artık napim 🤗☺️
MTKutay UmudaGidenYol canım o ürün utuleme yapmıyor birincisi temizleme için ikincisi kirisiklik için ama hamilelige olumsuz bir etkisi olmaz 😊
MevaBera UmudaGidenYol yani zaten 20 günün kalmış neden kendini de bebişi de riske atasın ki lohusayken yaptır psikolojik olarak iyi de gelir 👍
UmudaGidenYol MTKutay Ya annemin arkadaşı yapıyorda o öyle dedi neyae vazgeçtim şimdi olmaz olmaz bende birşey olur ☺️ Artık doğumdan sonra yaptırırım napim ☺️