meltemonen
Ben yaptırmadım onun yerine 10lu sade bir hastane çıkışı tercih ettim ve indirimde kuponla falan 62 tl gibi şaka gibi bi fiyata almıştım normal etiket fiyatı 140 tlydi bu kadar uyguna alınca açıkçası sırf isimli diye isimlilere o kadar para vermek saçma geldi tercih meselesi tabi ayrıca çok hoş duruyorlar isimliler ama gercekten gereksiz pahalılar😐