Ozy Nisanda yada 2019da dogum yapanlar kac kisiyiz 🙂 Ben suan 4+1 Hamileyim yeni ögrendim ve ilk hamileligim ve hicbir tecrübem yok. Ilk Hamilelik belirtim SIk idrara cikmak ve yorgunluk basladi ilk Doktor Randevumu 3 Hafta sonraya verdiler sizin ilk Doktor Randevunuz nezaman ?
Mucizesinibekleyenacemianne Ben tahminimce 3+4üm :)) Daha dün adetime 3gün kala öğrendim. Daha saglıklı bi gebelikmi onu bile bilmiyorum değerim 18cıktı. Yarın tekrar kan vericem..