Aranızda bu hastanede dogum yapan veya kontrole giden var mı hanımlar 😊 özellikle hülya hanıma giden, daha önce hülya hanımda doğum yapmış olan varsa eğer çok süper olur. Nasıl bir doktor iyi midir kötü müdür çevrenizden ne gibi duyumlar aldınız? Echomar naasıl bir hastane iyi mi ilgili mi yani ? Ebeler hemşireler Nasıl davranıyor acaba ?