Kızlar doktorum çatı muayenesi yaptı dün ve basık olduğunu takılabileceğini söyledi ama doğuma engel de diyemem dedi herkeste kararı hastama bırakmam ama bu kararı sana bırakıyorum dedi normal doğum sezeryana da dönebilir dedi bebek 38. Haftada 3500 kilo şuan. Sezeryana doğru düşüncem kaydı nasıl oluyır zor mu korkuyorum ne yapacağımı bilmiyorum lütfen bilgilerinize ihtiyacım var . Doktorun kararsız olması çok kötü bir durum napacağımı bilmiyorum