Ilayda08 Kizlar 27 haftaligim gecen ay detayli yaptirdik ama yeniden yaptirip baktirsammi organlarina sagliklimi diye. Cok kararsiz kaldim ilk yaptirdigimda gayet saglikli dediler ama sanki icim icimi yiyor nedense
zehranurr Ilayda08 yaptırmışsınız ve çok şükür bir problem yokmuş içinizi ferahlatın. Bu haftadan sonra organlarınada bakamazlar derisi kalınlaşmıştır artık.
rgk Ilayda08 benim gittiğim doktor 28 32 de doktorunuz gerekli görürse tekrar gelin demişti, bilginiz olsun. ama vesvese yapmayın hiç, bebeği bekleyin huzurla sağlıkla gelsin inşallah💕
Mineeaa Ilayda08 yaptırdıysanız bi problem çıkmadıysa neden yaptırmak istiyorsunuz ki 24. Haftadan sonra yapılmıyor geç kalmışsınız
Hilal-95 Ilayda08 bi problem yoksa gerek yok zaten deri kalınlaşıyor ney görünmüyor bu haftalarda artık en son 24 kadar bakılıyor içini ferah tut bi problem olmaz inşallah 🤲🏻
Alone Ilayda08 bir problem çıkmamış ztn. Doğunca da çocuk doktoru hemen bakıp muayene ediyor bişey varsa ona göre önlem alırlar. Kafanıza bişeyleri takıp hamileliğinizi zehir etmeyin lütfen