Eylul_gunesi muzicemsu amin inşallah hesapladım 1.2 gün kalmış adetime ama yapıp yapmamak arasında kalıyorum
muzicemsu Eylul_gunesi yap istersen hızlı test alıp ama yok adetin geçsin diyorsan bekle geçsin öyle yap
muzicemsu Eylul_gunesi Rabbim inşallah gönlündeki gosterir sana dieyim ozman ,beklemek istersen bekle beklemek istemiyorsan yap hızlı test al
Gizemin-minnakI @Eylul_gunesi bir hamile olarak dualarım hepinizle inşallah . Çift çizgi görürsünüz . Rabbim hepinize en hayırlı zamanda sağlıkla versin minnoşlarınızı🥰🙏