Merhaba güzel anneler. Ben 29+4 haftalık hamileyim. Sabah 7 de şiddetli kasık ağrısı nedeniyle uyandım. Sonra geçti bu ağrı. 1 saattir tekrar başladı artık belime de vuruyor ağrı. Acaba yalancı sancı mı yoksa doğum belirtisi mi ? Bu 2.ci hamileliğim hiçbir zaman da erken doğum riskim yoktu. Doktoru aradım fitil koy öyle gel dedi