Merve_kol Merhaba kızlar bu kırk banyosu doğduğu günden itibaren sayıp 40. Gün mu yapıyoruz yoksa 41. Gün mü yani benim kızım 9 temmuz doğumlu 9 temmuz 1 diye mi saymaya başlıyoruz