1 haftalık olduk anneler bi kaç kişi bilir beni benim 4. Sezeryanım hep korkuyla geçti özeller beni kabul etmedi çocuğun eşi eski ameliyat yerine yapıştı dendi 4 özel bunu söyledi bende Zeynep kamile gitmeye başladım perinatoloji uzmanı gördü öyle bişey yok dedi neyse çok şükür iyiyiz belden uyuşmalı adı aklıma gelmiyor ondan yaptılar bazıları hiç acımıyor diyor bünye meselesi belki ilk yada 3. Sezeryanıların acımaz benim 4 çok acıdı ama çok şükür sorunsuz geçi sadece 1 hafta olmasına rağmen çok acıyor canım lütfen sigara içmeyin bir dal bile olsa ben hala onu cekiyorum öksürürken ameliyat yerim açılacak gibi oluyor darısı artık sizlerin başına sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin rabbim hakkınızı helal edin bana lütfen